سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسناد خزانه در آستانه جذب ۱۰۰ درصدی/ خبر خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از باروری ابرها

به گزارش کرونا از یاسوج، علی شهابی‌نسب در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز ۹۹.۸ درصد اعتبارات اسناد خزانه جذب شده است و نباید یک ریال اعتبار برگشت بخورد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزار میلیارد اعتبار در قالب ۱۴۰۰ پروژه ابلاغ شد که تاکنون ۸۰ درصد موافقت‌نامه‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82133
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اسناد خزانه در آستانه جذب ۱۰۰ درصدی/ خبر خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از باروری ابرها

به گزارش کرونا از یاسوج، علی شهابی‌نسب در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز ۹۹.۸ درصد اعتبارات اسناد خزانه جذب شده است و نباید یک ریال اعتبار برگشت بخورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزار میلیارد اعتبار در قالب ۱۴۰۰ پروژه ابلاغ شد که تاکنون ۸۰ درصد موافقت‌نامه‌ها مبادله شده است و نباید هیچ مناقصه‌ای به سال آینده موکول شود.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه واکنش نشان داد و افزود: رقم دو دهم درصدی که جذب نشده ۳ میلیارد تومان می‌شود که برای استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد رقم بزرگی است حتی اگر هزار تومان اعتبارات نباید جذب شود باید جوابگوی بچه‌های فقیر مناطق محروم باشیم.

احمدزاده بیان کرد: امشب تا فردا باید خبر ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات به من داده شود و اگر دستگاهی قدرت جذب ندارد حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و سپاه آماده هستند جذب کنند.

وی در خصوص پروژه‌های راهداری گفت: هم‌اکنون ۱۳۸ پروژه راه روستایی فعال است که ۱۷۲ روستا از آسفالت راه روستایی برخودار می‌شوند.

وی با اشاره اقدامات خوب و جهادی در حوزه نوسازی مدارس گفت: احداث مدرسه‌ای در همین استان ۱۰ سال به طول انجامید اما در این دولت پروژه‌ای در اردیبهشت آغاز به کار کرد و به بهره‌برداری هم رسید.

احمدزاده با بیان اینکه دستگاه‌ها با پیمانکارانی که تجربه خوبی ندارند، کار نکنند، گفت: آغاز به کار ایمیدرو در استان خبر خوبی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرار است کار بزرگی در استان انجام شود و ۳۰ نقطه باروری ابرها مشخص شده که ایستگاه‌هایی در زمین نسبت به باروری ابرها اقدام می‌کند.

جهاد کشاورزی: سی‌سخت هیچ گونه مشکلی از بابت سردخانه جهت نگهداری محصول ندارد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi