پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت هیئت دولت با افزایش تعداد ماه‌های تعرفه برق گرمسیری جهرم از چهارماه به شش ماه

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس از موافقت هیئت دولت با افزایش تعداد ماه‌های تعرفه برق گرمسیری شهرستان جهرم از چهارماه به شش ماه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82089
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

موافقت هیئت دولت با افزایش تعداد ماه‌های تعرفه برق گرمسیری جهرم از چهارماه به شش ماه

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت هیئت دولت با افزایش تعداد ماه‌های تعرفه برق گرمسیری شهرستان جهرم از چهارماه به شش ماه گفت: با توجه به بالا بودن درجه حرارت هوا در ماه‌های زیادی از ایام سال و لزوم استفاده از سیستم‌های سرمایشی که بار مالی بیشتری بر عهده مردم شهرستان جهرم قرار داده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته، پیشنهاد وزیر نیرو برای افزایش ماه‌های احتساب تعرفه گرمسیری برق به هیئت دولت ارسال شد.

وی افزود: خوشبختانه با موافقت هیئت دولت تعداد ماه‌های محاسبه برق به صورت گرمسیری در شهرستان جهرم، از چهارماه به شش ماه افزایش یافت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در همین راستا، شهرستان جهرم برای ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور به عنوان گرمسیر منطقه ۱ و برای ماه‌های اردیبهشت و مهر به عنوان گرمسیر منطقه ۳ تعیین شد.

وی اظهار کرد: همچنین با این مصوبه، قیمت برق جهرم از در ماه‌های خرداد و تیر از گرمسیر منطقه ۲ به گرمسیر منطقه ۱ تغییر کرد که قیمت برق برای شهروندان ارزان‌تر خواهد بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi