شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث مدرسه شبانه روزی ۶کلاسه در مقطع پسرانه ،اجرای طرح هادی و توسعه شبکه برق با تامین اعتبار به مراحل اجرا رسیدند

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در بازدید از روستاهای شهرک عشایری دشت جارو،قادرآباد و موزن آباد گفت: احداث مدرسه شبانه روزی ۶کلاسه در مقطع پسرانه ،اجرای طرح هادی و توسعه شبکه برق با تامین اعتبار به مراحل اجرا رسیدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82082
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

احداث مدرسه شبانه روزی ۶کلاسه در مقطع پسرانه ،اجرای طرح هادی و توسعه شبکه برق با تامین اعتبار به مراحل اجرا رسیدند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی بهمراه مهندس صالحی فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان خاش امروز یکشنبه از روستاهای شهرک عشایری دشت جارو،قادرآباد و موزن آباد بازدید میدانی بعمل آورد که در این بازدید مطالبات و معضلات روستاهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: پیرو اولین بازدید میدانی طی سال ۹۹ از روستای دشت جارو خاش ۳مطالبه مهم مردم منطقه شامل فضای آموزشی شبانه روزی،اجرای طرح هادی و توسعه شبکه برق بودند که برای توسعه زیرساخت ها نیاز بود مورد پیگیری قرار بگیرند.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های مستمری که انجام دادیم احداث مدرسه شبانه روزی ۶کلاسه در مقطع پسرانه ،اجرای طرح هادی و توسعه شبکه برق با تامین اعتبار به مراحل اجرا رسیدند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس ادامه داد: احداث مدرسه شبانه روزی در مراحل پایانی قرار دارد و براساس برنامه پیش بینی شده تا اواسط سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید همچنین تامین اعتباری اجرای طرح هادی روستا انجام شده است و طی هفته جاری عملیات اجرایی آغاز خواهد شد و فاز اول توسعه شبکه برق روستا سال گذشته انجام شد و امسال هم بطول ۴کیلومتر فاز دوم اجرایی خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi