سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری ۲نفر مظنون به سرقت در جهانشهر کرج

به گزارش کرونا از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۳ باهنر کرج حدود ساعت ۱۱۰۰ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو با پلاک مخدوش مظنون می‌شوند که جهت بررسی به خودرو دستور ایست داده اما سرنشینان بدون توجه به دستور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82037
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

کرونا :

دستگیری ۲نفر مظنون به سرقت در جهانشهر کرج

به گزارش کرونا از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۳ باهنر کرج حدود ساعت ۱۱۰۰ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو با پلاک مخدوش مظنون می‌شوند که جهت بررسی به خودرو دستور ایست داده اما سرنشینان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند. 

وی افزود:عوامل گشت کلانتری در حین تعقیب و گریز خودرو با رعایت قانون بکار گیری سلاح، تذکرات لازم را به سارقان داده اما آنان بدون توجه به دستور ایست پلیس، همچنان به مسیر خود ادامه می دهند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران سرانجام برای متوقف نمودن خودروی مذکور به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کرده که یکی از سرنشینان خودرو مجروح گردید که بلافاصله به بیمارستان منتقل و نفر دیگر نیز دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز پلیس می‌باشد گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت سر سوزن تعارف ندارد و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ج


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi