چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از سرقت کابل‌های برق سادات محمودی تا دزدی از انبار علوم پزشکی/به راستی مقصر کیست؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، داستان سرقت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک تراژدی تلخ تبدیل شده و عملا در برخی موارد زندگی مردم و معیشت آن‌ها را مختل کرده است. همین چند روز پیش بود که در سفر استاندار به کهگیلویه و بویراحمد به سادات محمودی فریاد مردم از سرقت‌ها بلند شده بود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

از سرقت کابل‌های برق سادات محمودی تا دزدی از انبار علوم پزشکی/به راستی مقصر کیست؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، داستان سرقت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک تراژدی تلخ تبدیل شده و عملا در برخی موارد زندگی مردم و معیشت آن‌ها را مختل کرده است.

همین چند روز پیش بود که در سفر استاندار به کهگیلویه و بویراحمد به سادات محمودی فریاد مردم از سرقت‌ها بلند شده بود جایی که کابل‌های برق پمپاژ آب کشاورزی مردم را عده‌ای به سرقت برده بودند و همین موجب شده تا هکتارها باغ این مردم محروم در معرض خشک شدن باشد.

سارقین از بی‌توجهی‌ها در استان سوء استفاه کرده و علی‌رغم تلاش نیروی انتظامی و احکام سنگین قضایی باز هم به کار خود ادامه می‌دهند و تاکنون ضررهای سنگینی به بخش دولتی و همچنین مردم وارد کرده‌اند.

اما در این بین باید از کم توجهی دولتی‌ها هم یاد کرد که همین بی‌توجهی موجب شده تا سارقین به کار خود ادامه دهند و عملا راه چاره‌ای هم توسط دولتی‌ها اندیشیده نشود.

اما داستان سرقت‌ها و بی‌توجهی‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و شنیده‌ایم که سارقین پا را فراتر گذاشته و دخل علوم پزشکی را در شهر سی سخت در آورده‌‌اند و بسیاری از اموال به سرقت رفته است.

آن گونه که شنیده‌ایم بسیاری از اموال و تجهیزات در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا به سرقت رفته که در صورت صحت باید از بی‌توجهی مسئولان تعجب کرد زیرا با اندکی تدبیر می‌توان جلوی سرقت‌ها را گرفت و اجازه نداد که سارقین جدی‌تر شده و در آینده دست به اقداماتی دیگر بزنند.

انتهای پیام/

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi