جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت در باشت

به گزارش کرونا از گچساران سید علی سجادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت در سه سال گذشته ۸۰۲ طرح اشتغالزایی در باشت اجرا کرده است. وی بیان کرد: این تعداد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی بوده که در ۴۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82010
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت در باشت

به گزارش کرونا از گچساران سید علی سجادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت در سه سال گذشته ۸۰۲ طرح اشتغالزایی در باشت اجرا کرده است.

وی بیان کرد: این تعداد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی بوده که در ۴۰ روستای بالای ۳۰ خانوار باشت در این شارستان اجرا شد.

سجادی گفت: بنیاد برکت بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط در باشت پرداخت کرده است.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ طرح اشتغالزایی امسال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت اجرا خواهد شد.

سجادی عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه انجام شده با استانداری این تعداد طرح ها به ۵۰۰ طرح خواهد رسید.

وی گفت: امسال بیش از ۲۵۰ متقاضی دریافت تسهیلات به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که از این تعداد ۱۲۰ فقره پرداخت شد.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح ها در روستای محروم و کمتر توسعه یافته باشت که دارای جمعیت بالای ۱۵ خانوار می باشد اجرا شده که نقش موثری در تقویت معیشت و اقتصاد خانواده ها داشته است.

 سجادی بیان کرد:بنیاد برکت بیش از ۳۰۰طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱۵۰میلیارد ریال سال گذشته در باشت اجرا کرد.

وی افزود: بیشتر این طرح ها در زمینه دامداری (دام سبک وسنگین)، طیور، قالی بافی ،خیاطی، پرورش وکشت گیاهان دارویی، زنبورداری، سوپرمارکت، مشاغل فنی بوده است.

دستگیری سارق محتویات درون خودرو با 22 فقره سرقت در گچساران
دنبال کنید

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سقف تسهیلات بنیاد برکت در سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال بوده که امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته و به یک میلیارد ریال رسیده است.

سجادی اضافه کرد: در روستاهای بالای ۱۵ خانوار بنیاد برکت طرح اشتغالزایی ایجاد می کند، رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است.

وی بیان کرد: برای اطمینان از راه ‌اندازی کسب ‌و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدیدهای دوره ‌ای سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می ‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi