شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حل نواقص موجود در خرید تضمینی زرشک

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره ملی زرشک گفت: سال گذشته خرید توافقی زرشک با نواقصی همراه بود لذا ضرورت دارد در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی زرشک تفاهم نامه‌ای در این خصوص منعقد شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

ضرورت حل نواقص موجود در خرید تضمینی زرشک

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره ملی زرشک گفت: با برنامه‌ریزی که شده امسال جشنواره ملی زرشک در پنج شهرستان برگزار می‌شود که انجام این کار همه شائبه‌های گذشته را در این باره از بین خواهد برد.

وی افزود: بُعد اقتصادی این جشنواره به خوبی باید برای زرشک کاران استان بیان شود تا آنها بداند که در این جشنواره به این موضوع مهم هم توجه شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: سال گذشته خرید توافقی زرشک با نواقصی همراه بود لذا ضرورت دارد در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی زرشک تفاهم نامه‌ای در این خصوص منعقد شود.

اسحاقی بیان کرد: پیشنهاد می شود که هریک از شهرستان‌های استان در زمینه یکی از محورهای مرتبط با زرشک مانند زرشک و سلامت، زرشک و فناوری، زرشک و اقتصاد و غیره اقداماتی را انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi