شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع کمبودهای دانشگاه پیام نور پیرانشهر؛ قول مساعد برای ارتقا این واحد دانشگاهی

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده دانشگاه پیام نور پیرانشهر از واحد دانشگاهی به مرکز ارتقا دانشگاهی ارتقا یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیگیر رفع کمبودهای دانشگاه پیام نور پیرانشهر؛ قول مساعد برای ارتقا این واحد دانشگاهی

کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته دیداری با رئیس دانشگاه پیام نور استان داشتم و در این دیدار پیگیر رفع مشکلات دانشگاه پیام نور حوزه انتخابیه بوده و مقرر شد اقدامات لازم انجام گیرد همچنین با تلاش های انجام شده دانشگاه پیام نور پیرانشهر از واحدا دانشگاهی به مرکز ارتقا یافت.

وی افزود: بازدیدی از روند اجرای زیرسازی جاده روستای بیتوش جهت آماده سازی بخش دیگر آسفالت آن داشتم تا پیگیری های لازم برای حل مشکل این پروژه انجام گیرد لذا مقرر شد ادارات مختلف اعم از اداره گاز، برق، راهداری و … همکاری لازم را در خصوص این پروژه داشته باشند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: بازدیدی هم از اجرای عملیات حذف گردنه کلیچ در بزرگراه پیرانشهر – نقده داشتم که در این بازدید فرماندار و دیگر مسئولان مربوطه شهرستان حضور داشتند تا اقدامات اساسی در این رابطه انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi