پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اجرای قانون معافیت مالیاتی صفر درصد گامی مهم در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در روستاها است

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اجرای قانون معافیت مالیاتی صفر درصد گامی مهم در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در روستاها بوده و علاوه بر توسعه روستاها مانع مهاجرت روستائیان به شهرهای بزرگ خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اجرای قانون معافیت مالیاتی صفر درصد گامی مهم در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در روستاها است

احمد محرم زاده یخفروزان در گفتگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به توافق صورت گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سال قبل که مقرر شده بود تا بازنگری طرح هادی در بیش از ۵۰ روستای شهرستان های اهر و هریس صورت پذیرد گفت: خوشبختانه تعداد ۴۵ روستا در این طرح قرار گرفته اند که پیشرفت قابل قبولی را شاهد هستیم اما انتظار داریم سایر روستاهای مستعد این دو شهرستان نیز در بازنگری طرح هادی قرار بگیرند.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشبختانه نگاه این دولت به روستائیان و عشایر غیور در جای جای این مرز و بوم نسبت به قبل متفاوت است و خدمات شایانی از سوی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ساکنین روستاها و عشایرنشینان صورت می‌پذیرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از مهاجرت نسل جوان از روستاها به شهرهای بزرگ گفت: متأسفانه در گذشته توجه چندانی برای رفاه و درآمد روستائیان و عشایرنشینان نشده و این امر موجب شده تا جوانان روستایی و عشایری برای کسب درآمد به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند که این موضوع به یک معضل و تهدید بزرگ تبدیل گردیده‌است.

محرم زاده تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مردم با همدلی و همراهی سایر نمایندگان استان تلاش خواهم کرد تا قانون معافیت مالیاتی صفر درصد را برای سرمایه گذارانی که بخواهند در روستاهای آذربایجان شرقی برای اهالی و جوانان اشتغال ایجاد کنند را اجرایی کنیم تا گامی برای جلوگیری از مهاجرت مردم روستاها به شهرهای بزرگ و توسعه روستاها باشد.

ماهواره خیام به همت دانشمندان ایرانی در مدار قرار گرفت
دنبال کنید

وی در خصوص وضعیت نامطلوب سیستم جمع آوری و دفع زباله در روستاها نیز هشدار داد و گفت: متأسفانه باتوجه به اینکه امروزه مصرف گرایی در کل جامعه حاکم شده و این امر موجب تولید بیشتر زباله می‌شود و در روستاها به دلیل نبود سیستم جمع آوری زباله و همچنین زباله‌گاه های مناسب و اصولی، به یک تهدید زیست محیطی و بهداشتی برای عموم تبدیل گردیده که از مسئولان امر می خواهم تا باجدیت برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: اجرای طرح های هادی در روستاها خدمتی بزرگ از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم روز به روز این خدمات افزایش یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi