سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمال شهر بیرجند به شدت از کمبود امکانات و سرانه آموزشی رنج می‌برد/ 100 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بیرجند نیز نیازمند آسفالت است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: شمال شهر بیرجند به شدت از کمبود امکانات و سرانه آموزشی رنج می‌برد که در این زمینه نیز دولت باید یاری رساند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81936
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

شمال شهر بیرجند به شدت از کمبود امکانات و سرانه آموزشی رنج می‌برد/ 100 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بیرجند نیز نیازمند آسفالت است

به گزارش خبرنگاری کرونا به نقل از خانه ملت؛ حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: نماینده حلقه واسط مردم و مسئولین شهرستان و کشور است.

وی با بیان اینکه طرح مطالبات و خواسته‌ها حق مردم است ولی امکانات دولت را نیز باید در نظر گرفت، افزود: دولت بسیاری از پروژه‌های ده ساله را در کشور به اتمام رسانده است، بنابراین مردم وقتی اقدامات دولت را بشنوند امید بیشتری به آینده پیدا می‌کنند.

خسروی اسفزاربا اشاره به اینکه یکی از شعارهای دولت صادق الوعد بودن است که این مهم با زمان دار کردن اتمام پروژه‌ها ارزیابی می‌شود، ادامه داد: به استاندار محترم نیز پیشنهاد می‌کنم که برای اتمام پروژه‌ها زمان مشخص شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه باید به بیرجند به عنوان مرکز استان توجه خاص شود، ادامه داد: در حوزه مهاجر پذیری ۱۱ هزار نفر از عزیزان افغانستانی در بیرجند زندگی می‌کنند.

خسروی اسفزار با بیان اینکه باید به بافت قدیمی بیرجند چون رحیم آباد، شوکت آباد و سه راه اسدی توجه ویژه ای شود، اظهار کرد: ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در بیرجند وجود دارد که نیازمند رسیدگی است.

وی با بیان اینکه در گذشته قول و وعده‌ای در مورد بیمارستان میلاد تأمین اجتماعی بیرجند داده شده که باید پیگیری شود، افزود: همچنین شمال شهر بیرجند به شدت از کمبود امکانات و سرانه آموزشی رنج می‌برد که در این زمینه نیز دولت باید یاری رساند.

کنگره ملی قیام سربداران در اواخر آبان برگزار می‌شود/ نوسازی جاده های فرسوده خراسان پیگیری شد
دنبال کنید

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه باید برای استفاده از ورزشگاه غدیر بیرجند برنامه ریزی شود، ادامه داد: این پروژه در سال ۹۶ با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است ولی اکنون به واسطه کمبود برخی امکانات بلااستفاده مانده است.

وی اظهار کرد: بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه بیرجند به واسطه نبود خطوط ریلی از خواست‌های جدی مردم است که باید در این راستا تلاش ویژه ای کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه در مورد تعیین تکلیف اراضی حاشیه شهر بیرجند نیز باید هر چه زودتر تصمیم گیری شود،گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بیرجند نیز نیازمند آسفالت است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi