پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیران بیشتر پاسخ‌گوی مردم خواهند بود/ دستور استاندار برای ارتباط دولتی‌ها با مردم چه بود؟

به گزارش کرونا از یاسوج،  سید علی احمدزاده برای دومین بار در شهریور ماه از طریق سامانه ارتباط مردمی(سامد) پاسخ‌گوی ۱۱ نفر از هم‌استانی‌ها بود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم از طریق این سامانه گفت: مردم مشکلاتی مانند گازرسانی روستایی، مشکلات شخصی، اشتغال، تضییع حقوق ایثارگران برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81792
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

مدیران بیشتر پاسخ‌گوی مردم خواهند بود/ دستور استاندار برای ارتباط دولتی‌ها با مردم چه بود؟

به گزارش کرونا از یاسوج،  سید علی احمدزاده برای دومین بار در شهریور ماه از طریق سامانه ارتباط مردمی(سامد) پاسخ‌گوی ۱۱ نفر از هم‌استانی‌ها بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده توسط مردم از طریق این سامانه گفت: مردم مشکلاتی مانند گازرسانی روستایی، مشکلات شخصی، اشتغال، تضییع حقوق ایثارگران برای تبدیل وضعیت و استخدام را داشتند که یادداشت کردیم و سازمان بازرسی با مراجعه به این دستگاه‌ها پیگیری و رسیدگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سامانه ارتباط مردمی اصل بر گره‌گشایی از مشکلات مردم است مگر اینکه خلاف قانون باشد که نتوانیم کمکی داشته باشیم که دستگاه‌ها برای این مورد هم باید راهکار پیدا کنند.

وی در خصوص اینکه سامانه سامد تا چه میزان در تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم در ارتباط با مردم موثر بوده گفت: هر راهکاری که باعث ایجاد ارتباط میان مردم و دولت شود موثر است، ضمن اینکه خودم و مدیران به صورت هفتگی دیدار حضوری با مردم داریم از طرفی هم در میز خدمت نماز جمعه و حضور در روستاها پاسخ‌گوی مردم هستیم.

احمدزاده عنوان کرد: از فرمانداران خواستیم میز خدمت در روستاها برگزار کنند، ضمن اینکه تمامی دستگاه‌‌های دولتی روزهای یک‌شنبه در یک ساعت خاص پاسخ‌گوی مردم خواهند بود که گفتیم شماره‌ها را اعلام کنند.

وی بیان کرد: اینکه مردم مشکلات خود را از طریق سامانه سامد با استاندار در میان می‌گذارند به معنای عدم رسیدگی مدیران دستگاه‌ها نیست گاها مدیران نمی‌توانند راهکار مناسبی برای مشکلات مردم پیدا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قابل قبول نیست مدیرکلی تعمدا حقی از مردم ضایع کند و به مشکلات مردم رسیدگی نکند که کمتر دیده شده حقوق مردم توسط مدیران تضییع شود.

ادای احترام وزیر کشور به مقام شامخ ۳۰ شهید روستای ده برآفتاب
دنبال کنید

وی با اشاره به نظارت دستگاه‌های نظارتی بر دستگاه‌ها گفت: از دستگاه می‌خواهیم همکاری بیشتری با دستگاه‌ها داشته باشند تا دستگاه‌ها بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi