شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی اوقاف گچساران در خدمت رسانی به زائران حسینی/اعلام جزئیات پیاده روی اربعین

به گزارش کرونا از گچساران اله کس نجیبی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمات ویژه قبل و بعد از اربعین حسینی در سطح شهرستان ادامه دارد.  وی بیان کرد: برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالحسین باتوجه به قرار گرفتن چند بقعه متبرکه شاخص در گچساران برنامه ریزی مناسبی اتخاذ شده است. رئیس اداره اوقاف و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81783
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

آمادگی اوقاف گچساران در خدمت رسانی به زائران حسینی/اعلام جزئیات پیاده روی اربعین

به گزارش کرونا از گچساران اله کس نجیبی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمات ویژه قبل و بعد از اربعین حسینی در سطح شهرستان ادامه دارد.

 وی بیان کرد: برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالحسین باتوجه به قرار گرفتن چند بقعه متبرکه شاخص در گچساران برنامه ریزی مناسبی اتخاذ شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: موکب بقعه متبرکه امامزاده جعفر ع، جنب شاه راه اصلی و ورودی شهر گچساران و همچنین وجود موکب بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه س دختر بلافصل امام موسی کاظم ع در جوار این شهرستان و موکب بقعه متبرکه امامزاده قطب الدین ع در راه‌های مواصلاتی شهرستان قرار دارند.

نجیبی فر عنوان کرد:در خیرآباد با همکاری اداره اوقاف وامور خیریه گچساران، هیئت های امنا، مدیران موکب ها، خیرین، مردم علاقمند و خداجو، ادارت،نهادها نسبت به راه اندازی سه موکب در جوار این بقاع انجام گرفت.

وی گفت:در مدت ۲ هفته مانده به اربعین و تا ۳ روز بعد از اربعین دراین موکب ها نمازهای یومیه به جماعت برگزار می شود، از ظرفیت پذیرایی در هر وعده از ۵۰۰ تا ۱۵۰۰نفر، خدمات تنظیفی و بهداشتی ایستگاه سلامت صلواتی، مکان خواب و استراحت زائرین برپا خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران خاطرنشان کرد: برای جامانده گان اربعین مراسم پیاده روی از گچساران به سمت بقعه متبرکه امامزاده جعفر ع از ساعت ۷ صبح روز اربعین انجام می‌ شود.

 نجیبی فر بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در محل بقعه متبرکه و پذیرایی نهار برای همه شرکت کنندگان و تامین سرویس برگشت زائرین با همکاری موکب ها وادارات و نهادها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روز اربعین است.

خط و نشان استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بانک‌های کم‌کار طرح نهضت ملی مسکن
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi