شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی امام جمعه سی‌سخت از اقدامات هلال‌احمر در 2 بحران/3 کمبود هلال احمر دنا چیست؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد  به همراه  نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر معاونان و رئیس هلال احمر دنا با مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت و فرماندار دنا دیدار و گفت‌وگو کردند. در این نشست امام جمعه شهرستان دنا ضمن تقدیر از عملکرد مثبت هلال احمر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81780
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

قدردانی امام جمعه سی‌سخت از اقدامات هلال‌احمر در 2 بحران/3 کمبود هلال احمر دنا چیست؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد  به همراه  نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر معاونان و رئیس هلال احمر دنا با مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت و فرماندار دنا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست امام جمعه شهرستان دنا ضمن تقدیر از عملکرد مثبت هلال احمر گفت: جمعیت جوانان هلال احمر در بحران های اخیر زلزله و سیل خدمات بسیار زیادی به شهروندان دادند و در همه زمینه ها با مردم همدردی و همکاری کردند که عملکرد مثبتشان در خاطر همه مردم خواهد ماند.

فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر کمک رسانی در شرایط بحرانی است و آماده هرگونه خدماتی به مردم است، هلال احمر در خط مقدم بحران ها از کمک رسانی به مردم دریغ نمی کند که این خصوصیات در هلال احمر  دنا به وضوح قابل مشاهده بود و در بحران های اخیر نام نیکی از خودشان بر جای گذاشتند.

فلاحی دوست اظهار داشت:  محسنی و مجموعه هلال احمر دنا با مدیریت و منش خوبی که دارند قطعا آمادگی مقابله با هر بحران احتمالی را دارند.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: با توجه به اینکه شهرستان دنا حادثه خیز است و در چند سال اخیر شاهد حوادث مختلفی از جمله چندین زلزله و سیل بوده ایم هر کجا که لازم باشد برای مردم شهر سی سخت آماده ایم که همکاری لازم را جهت ساخت سوله امدادی و پد بالگرد انجام دهیم.

داریوش محسنی رئیس هلال احمر دنا با اشاره به مشکلات اصلی شهرستان از جمله عدم سوله امدادی و پد بالگرد گفت:  پایگاه امداد کوهستان شهرستان دنا که در طول فواصل آماده مقابله با هر بحران و حوادثی را دارند متاسفانه فاقد تجهیزات لازم است که می طلبد این پایگاه به تجهیزات کامل مجهز شود تا در عملیات مطمن تر عمل کنند.

3 زیرساخت بهداشتی و درمانی در باشت به بهره‌برداری رسید
دنبال کنید

محسنی با اشاره به اینکه زلزله سال ۹۷و ۹۹ و سیل اخیر نیاز شهرستان دنا را به سوله امدادی و پد بالگرد دو چندان کرده است گفت:  در این کار بزرگ  فلاحی دوست قول مساعد و همکاری لازم را داده و اعتبار آن هم پیش بینی شده است.

محسنی افزود: در آینده نزدیک جهت سهولت در رفت و آمد مردم بخش پاتاوه خانه هلال شهر پاتاوه افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

قدردانی امام جمعه سی‌سخت از اقدامات هلال‌احمر در 2 بحران/3 کمبود هلال احمر دنا چیست؟ 4

قدردانی امام جمعه سی‌سخت از اقدامات هلال‌احمر در 2 بحران/3 کمبود هلال احمر دنا چیست؟ 5

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi