شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقرار بیش از 40 اداره در شهرستان اوز

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس از استقرار بیش از ۴۰ اداره در شهرستان اوز خبر داد و گفت: جاده چک‌چک برای دسترسی گراش به توابع است و قصد منزوی کردن هیچ شهرستانی ندارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81714
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

استقرار بیش از 40 اداره در شهرستان اوز

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس، با مسئولان و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای “اوز” و اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی اوز دیدار و گفت‌وگو کرد و در این نشست روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای اوز به بیان مسائل، مشکلات و درخواست‌هایشان پرداختند. اقشار مختلف مردم هم دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات و درخواست‌ها در سخنانی، گفت: در ۱۰۰ روز بعد از انتخابات به تمامی شهرها و روستاها سفر کردیم و آمایش سرزمینی انجام دادیم. نقاط قوت و ضعف را شناسایی و برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم. برای بنده هیچ فرقی بین این شهرستان و آن شهرستان و این شهر و روستا با آن شهر و روستا نیست. من نماینده تمام مردم حوزه انتخابیه هستم.

حسین‌زاده با بیان اینکه وحدت یک اصل مهم برای بنده است، گفت: شهرستان اوز یک شهرستان فرهنگ‌دوست، فرهنگ‌پرور و در استان و کشور نمونه است. برگزیده شدن این شهر و روستای فیشور در حوزه کتاب و کتابخوانی نمونه برجسته‌ای از فرهنگ دوستی مردم این شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که خیرین در این منطقه انجام داده‌اند، گفت: وظیفه ما مسئولان در قبال خیرین و مردم، تلاش شبانه‌روزی برای رفع مسائل و مشکلات مردم است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی گفت: در یکی دو سال گذشته قریب به ۶۰ میلیارد تومان از وزارت نفت برای توسعه جنوب فارس بودجه جذب کرده‌ام.

دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با آیت الله حسینی بوشهری
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ اداره در شهرستان اوز مستقر شده و ۳۰ میلیارد تومان بودجه محرومیت‌زدایی به این شهرستان اختصاص یافت.

حسین‌زاده در خصوص جاده چک‌چک هم گفت: تنها شهرستانی که برای رسیدن به توابع باید از ۲ شهرستان بگذرد، گراش است و زیبنده نیست مردم روستاها برای رسیدن به مرکز شهرستان این فواصل را طی کنند. جاده چک چک برای این منظور پیگیری می‌شود و این جاده ۵۰ درصد کار شده و یک جاده روستایی با عرض کم است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi