پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب تشکیل شهرک گلخانه ای در سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده تشکیل شهرک گلخانه ای در سمیرم به تصویب رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81648
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

تصویب تشکیل شهرک گلخانه ای در سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم و در این دیدار پیرامون کمک به ساخت مدارس شهرستان سمیرم، تخصیص تجهیزات به مدارس و امثالهم بحث و بررسی شد که دستوراتی نیز از سوی وزیر برای حل مشکلات مدارس حوزه انتخابیه صادر شد.

وی افزود: اخیرا نیز پیگیری هایی برای اختصاص تراکتور، تسهیلات و لوله به کشاورزان حوزه انتخابیه صورت گرفته است و البته نامه نگاری هایی هم برای وزیر جهاد کشاورزی انجام شده که امیدوارم با این موضوع موافقت شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس عنوان کرد: همچنین با تلاش های انجام گرفته اخیرا در جلسه کارگروه ماده ۱۱ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی ، ایجاد شهرک گلخانه ای در شهرستان سمیرم به تصویب رسید و در این نشست طرح اجرای شهرک گلخانه ای شهر کمه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار نهایی و مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای حل مشکل سوخت شهرستان سمیرم نیز دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی داشتم تا موضوع راه اندازی جایگاه سی ان جی، تامین گازوئیل و نفت سفید شهرستان مرتفع گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi