جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل آب شرب نایین و خوروبیابانک/ افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل آب شرب نایین و خوروبیابانک انجام شده و مقرر گردیده اقدامات اساسی در اسرع وقت دراین رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیر حل مشکل آب شرب نایین و خوروبیابانک/ افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه انتخابیه

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) داشتم و در این دیدار پیرامون درآمد پایدار مددجویان، احداث مسکن و… بحث و بررسی شد تا اقداماتی برای رفع مشکل این عزیزان صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین جلسه ای هم با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست مطالبه اصلی جذب اعتبار جهت احیا بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمدشهری، تخصیص قیررایگان به شهرداری ها جهت بهسازی معابر بافت فرسوده و امثالهم بوده است.

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس بیان کرد: اخیرا به مناسبت هفته دولت چندین پروژه به بهره برداری و کلنگ زنی شده اند که می توان به افتتاح پروژه های عمرانی روستای چاهملک، افتتاح و بهره برداری از پروژه مخزن ذخیره آب شهر فرخی، کلنگ زنی احداث کارخانه گرانول مجتمع پتاس خوروبیابانک و … بوده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: پیگیری های هم در نشست مجمع نمایندگان استان و استاندار اصفهان برای حل مشکل آب شرب نایین و خوروبیابانک و انتقال گاز به این شهرستان صورت گرفته است و مقرر شد اقدامات اساسی در این رابطه انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi