جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برجستگی خدمات سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه به زوار اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، مهدی روشنفکر در بازدید از سایت شهدای استان در مرز شلمچه از زحمات استاندار،. معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و همه کسانی در احداث سایت استان همکاری داشتند قدردانی کرد. نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: سال‌های گذشته زوار اربعین به دلیل نبود مکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81579
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

برجستگی خدمات سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه به زوار اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، مهدی روشنفکر در بازدید از سایت شهدای استان در مرز شلمچه از زحمات استاندار،. معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و همه کسانی در احداث سایت استان همکاری داشتند قدردانی کرد.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: سال‌های گذشته زوار اربعین به دلیل نبود مکان سختی‌هایی را متحمل شدند و خلا چنین فضایی احساس می‌شد که با اقدامات استاندار و مجموعه مدیران مکان مناسبی به استان اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: سایت شهدای استان در مرز شلمچه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع آغاز شد و در مدت کوتاهی کار باشکوهی به‌نام استان خلق شد.

روشنفکر عنوان کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی استان برجسته‌ای به لحاظ اعزام نیرو به جبهه بودیم در خدمت‌رسانی به زوار اربعین هم برجسته هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi