جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی فارس در ارتقا آموزش‌های مهارتی و تربیت دانشجویان متخصص و کاردان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در دیدار با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی فارس در ارتقا آموزش‌های مهارتی و تربیت دانشجویان متخصص و کاردان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81531
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی فارس در ارتقا آموزش‌های مهارتی و تربیت دانشجویان متخصص و کاردان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در ادامه پیرامون اهمیت نقش حفظ منابع انسانی و متخصص، همچنین نخبگان را یکی از مهمترین موضوعات در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر شمرد و بر بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی فارس نظیر دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارتقا آموزش‌های مهارتی و تربیت دانشجویانی متخصص و کاردان تاکید کرد.

وی افزود: انتظار داریم تا دانشگاه‌ها و چهره‌های علمی فارس طرحی جامع، علمی و کاربردی شمول نگر را برای بهره گیری بیشتر از مدرسان دانشگاه‌ها، نخبگان و پیشگیری از مهاجرت متخصصین را تهیه تا در کمیسیون مورد بهره برداری قرار گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در نظر است در سال تحصیلی جدید رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات را به شیراز دعوت کنیم و دانشگاه‌های این استان می‌توانند از این فرصت حاصله برای طرح موضوعات ملی و استانی استفاده کنند.

پاک فطرت بیان کرد: انتظار داریم تا با همکاری و تعامل و استفاده از نظرها و دیدگاه‌های دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس پیشنهادهای خود را برای طرح در کمیسیون ارائه کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi