دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بافت تاریخی گرگان در سطح کشور منحصر به فرد و می‌تواند جاذب گردشگر باشد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهر گرگان گفت: بافت تاریخی گرگان در سطح کشور منحصر به فرد و می‌تواند جاذب گردشگر باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81495
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

بافت تاریخی گرگان در سطح کشور منحصر به فرد و می‌تواند جاذب گردشگر باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری ، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری شهر گرگان گفت: گلستان در حوزه طبیعی و جغرافیایی از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار است؛ به نحوی‌که از ۱۳ اقلیم موجود تعداد هشت اقلیم در استان وجود دارد که این تنوع اقلیمی پتانسیل مناسبی برای گونه‌های مختلف گردشگری است.

وی افزود: اگر نگاه در سطح ملی و استانی به مزیت‌های نسبی گلستان اصلاح شود می‌توان با بهره‌مندی از گردشگری از این مزیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: خوشبختانه مدیران گلستان در دولت سیزدهم برای تحول اثربخش در افق پیش رو گردشگری استان و شهر گرگان به منظور دست یابی به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی آمادگی کامل دارند.

منتظری با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، بیان کرد: بافت تاریخی گرگان در سطح کشور منحصر به فرد است و می‌تواند جاذب گردشگر باشد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان گلستان از گنجینه‌های بی‌نظیری برخوردار است که به‌خوبی شناسایی نشده است و امیدواریم با همراهی و تعامل همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان مستعد را بیش از پیش شکوفا کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi