پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های بهداشتی سمیرم/ تلاش برای گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: پیگیرهایی برای رفع مشکل پروژه های بهداشتی سمیرم صورت گرفته است و قول هایی برای تسریع در تکمیل آنها نیز داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81489
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های بهداشتی سمیرم/ تلاش برای گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با ریاست سازمان بهزیستی داشتم و در این دیدار پیرامون کمبودهای این سازمان برای افراد تحت حمایت این نهاد در حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم جهت رفع مشکلات آنها صورت گیرد.

وی افزود: همچنین جلسه ای هم با معاون وزیر نفت داشتم که در این جلسه نیز پیرامون گازرسانی به روستاهای خفر و خینه دیلی، دشتبال و کمک در جهت احداث چمن مصنوعی و هیات های ورزشی حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا در این راستا اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار کرد: پیگیری هایی هم برای حل مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم صورت گرفته است و اخیرا هم در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواستار رفع مشکل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه شدم که در این رابطه قول مساعد داده شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مقرر شد یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم اختصاص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi