جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار ایلام: تامین آب خنک مهم ترین اولویت اعضای ستاد اربعین در مرز مهران است

به گزارش کرونا، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست ستاد اربعین استان در شهرستان مهران اظهار داشت: ستادی متشکل از تعزیرات، بازرسی ، نیروی انتظامی راهداری برای نظارت بر کرایه اتوبوس ها در پایانه مرزی ایجاد می شود که این ستاد، به تخلفات رسیدگی می کند. وی افزود: تمامی اقلام و محموله ها که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81408
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۰۰

کرونا :

استاندار ایلام: تامین آب خنک مهم ترین اولویت اعضای ستاد اربعین در مرز مهران است

به گزارش کرونا، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست ستاد اربعین استان در شهرستان مهران اظهار داشت: ستادی متشکل از تعزیرات، بازرسی ، نیروی انتظامی راهداری برای نظارت بر کرایه اتوبوس ها در پایانه مرزی ایجاد می شود که این ستاد، به تخلفات رسیدگی می کند.

وی افزود: تمامی اقلام و محموله ها که در خصوص اربعین به مهران وارد می شوند باید توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی ثبت و ضبط شود.

بهرام نیا ادامه داد: تصمیم نهایی ستاد اربعین باید نصب العین همه مدیران باشند چراکه موفقیت خرد جمعی بر خرد فردی قطعی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: میزان تمامی اقلام در انبارها باید به اطلاع ستاد اربعین برسد و ستاد اربعین برای توزیع این اقلام و آب معدنی باید تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به گفت و گوی تلفنی ظهر امروز با رییس جمهوری با محوریت اربعین، گفت: ایشان در تماس تلفنی با بنده تاکید کردند که به زوار و با همه ظرفیت خدمت رسانی می شود.

بهرام نیا گفت: در تماس تلفنی با رییس جمهور علاوه بر ارایه گزارش اقدامات انجام شده، نیازمندی های استان در خصوص اربعین را اعلام کردیم.

استاندار ایلام گفت: طی امروز و دیروز معاون اول رییس جمهور نیز در خصوص اربعین با بنده تماس گرفتند و بر امداد رسانی و خدمت رسانی بی وقفه زوار تاکید کردند.

وی ادامه داد: وزیر کشور نیز امروز برای امور اربعین و تسریع در خدمت رسانی به زوار با بنده تماس گرفتند.

بهرام نیا تاکید کرد: به برکت امام حسین ( ع ) همه مدیران و مردم آنچه در وجود داشتند در طبق اخلاص گذاشتند که باید این تلاش ها باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: در منطقه کنچانجم و پل صلواتی چند موکب فعالیت می کنند و آب خنکی نیاز داشتند که امروز با بالگرد آب این مواکب تامین شد و خدمت رسانی به زوار رضایت بخش است.

استاندار ایلام خدمت رسانی به زوار رضایت بخش را عنوان کرد و گفت: وزیر بهداشت طی بازدید که از مرز داشتند از زیرساخت ها رضایت داشتند.

بهرام نیا گفت : از همه مدیران استان و مجموعه ستادی قدردانی می کنم که زمینه سفری آسان، راحت و ارزان را برای زوار فراهم کردند.

وی با بیان این ۳۰ درصد موانع و مشکلات با حضور و تردد زوار در میدان عمل نمایان می شود، گفت: برای هم افزایی و خدمت رسانی بیشتر به زوار، باید اهتمام جدی داشته باشیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: حضور آقای وزیر کشور طی دو شب گذشته در بین زوار بسیار قابل تقدیر است و ایشان از وزرای جهادی و پای کار هستند.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi