سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجناس قاچاقی اداره امور تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند / ضرورت رفع خلأهای قانونی موجود

نماینده مردم ایلام در مجلس در بازدید از انبار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی این شهرستان، گفت: با توجه به عدم تسریع دستگاه قضایی در تعیین تکلیف انبارها، اداره امور تملیکی استان با مشکل مکان مواجه است که امیدواریم با عنایت ویژه‌ای این موضوع را دنبال کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81381
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اجناس قاچاقی اداره امور تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند / ضرورت رفع خلأهای قانونی موجود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از انبار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام گفت: اجناس قاچاقی اداره امور تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند و مسوولان ذیربط باید با حساسیت بیشتری در رابطه با این انبار و سایر انبارهای سطح کشور برخورد کنند.

وی افزود: با توجه به وجود یک سری خلاهای قانونی، اداره تملیکی استان ایلام در تلاش است تا بتواند اجناسی که در این انبار هستند را واگذار کند چرا که انبارها در حال استهلاک شدن هستند.

فلاحی ادامه داد: با توجه به اینکه در استان ایلام نهادهای مختلف به لحاظ مالی در تنگنا هستند، وجه لازم برای پرداخت به اداره تملیکی را ندارند که بتوانند این اجناس را که در حال از بین رفتن هستند و استان نیز به شدت به آنها نیاز دارد، خریداری کنند؛ بیش از ۹۵ درصد اجناس موجود در این انبار و بر اساس اعلام مدیر اداره امور تملیکی استان قاچاق هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با بیان اینکه در تلاشیم در مرکز جلساتی را برای رفع این مشکلات به همراه مسوولان برگزار کنیم، بیان کرد: با توجه به عدم تسریع دستگاه قضایی در تعیین تکلیف انبارها، اداره امور تملیکی استان با مشکل مکان مواجه است که امیدواریم با عنایت ویژه‌ای این موضوع را دنبال کنند.

فلاحی با تاکید بر برطرف کردن خلاهای قانونی در این زمینه اظهار داشت: باید برای ایلام و سایر استان های محروم یک دستور جدی از مجمعی که اداره امور تملیکی زیر مجموعه آن است، صادر شود که بخش عظیمی از این کالاها که نیازهای اساسی استان هستند و به شکل قاچاق توقیف شده‌اند تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم این معضل اساسی برطرف و دستگاه قضا نیز در یک شعبه مستقل و مخصوص این انبارها را در سطح کشور تعیین تکلیف کند که با توجه به پرونده های بسیاری که در دستگاه قضا وجود دارد، نیاز است جدای از سایر پرونده ها مورد بررسی قرار گیرند./

پایان پیام

پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi