جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب مازندران بدون توجیح و غیرکارشناسی است

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب استان بدون توجیح و غیرکارشناسی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81372
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب مازندران بدون توجیح و غیرکارشناسی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن، گفت؛ تصمیم وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن یک تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه است.

وی با انتقاد از تصمیم گیری های غیرکارشناسی و بدون مطالعه وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده مستقل غرب استان در تنکابن، بیان کرد: مازندران به ویژه مرکز استان همواره قربانی برخی سیاست‌های اشتباه و تصمیمات غلط برخی دولت‌ها و وزارتخانه‌ها شده است و این سیاست‌ها قطعاً تبعات منفی برای استان خواهد داشت.

وی با انتقاد شدید از این تصمیم وزارت بهداشت و درمان، افزود: مازندران و مرکز استان قربانی و جولانگاه بازی‌های سیاسی شده است و اینگونه تصمیمات نه تنها به توسعه و پیشرفت مرکز استان کمک نخواهد کرد بلکه مازندران را دچار مشکلات عدیده خواهد کرد که به صلاح هیچیک از شهرهای استان نیست.

بابایی کارنامی تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب استان را بدون توجیح و غیرکارشناسی دانست و خاطر نشان کرد: بی تدبیر وزارت بهداشت و درمان در خصوص این تصمیم غیر قابل توجیه است و وزیر محترم و مسئولین وزارت بهداشت و درمان به جای اینگونه تصمیمات به پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام استان و برخی مصوبات استانی در دولت قبل و دولت فعلی در حوزه پزشکی توجه داشته باشند.

جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) در باشت+تصاویر
دنبال کنید

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و حضور گردشگران و توریست از سراسر نقاط کشور و حتی جهان، خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های مرکز استان در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش وزارت بهداشت و درمان هنوز در شأن این استان نیست و متأسفانه در شرایط کرونایی بسیاری از بیمارستان‌های استان دچار مشکلات فراوان بوده‌اند و انتظار می‌رود وزارت بهداشت و درمان به جای گرفتن تصمیمات غیرمعقولانه و غیرکارشناسی برای این معضلات و مشکلات راه حل پیدا کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi