پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور رییس قوه قضاییه برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های دلگان، فنوج و لاشار

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم، از دستور رییس قوه قضاییه برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های دلگان، فنوج و لاشار خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81345
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

دستور رییس قوه قضاییه برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های دلگان، فنوج و لاشار

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با کرونا به نقل از خانه ملت، با اعلام خبر دستور رییس قوه قضاییه برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک  در شهرستان‌های دلگان، فنوج و لاشار در تشریح جزییات آن، گفت: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم در نهایت یکی از مصوبات سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان مبنی بر احداث ادارات ثبت اسناد و املاک در برخی شهرستان‌های حوزه انتخابیه به نتیجه رسید و ایشان به رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  دستور داد که تحقق این مهم را در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: رئیس سازمان اسناد و املاک کشور نیز به نمایندگان استان اعلام کرد در پی دستور رییس قوه قضاییه دو برنامه اعم از  برنامه کوتاه مدت به‌منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی و ایجاد نمایندگی در شهرهای فاقد اداره ثبت اسناد و املاک و برنامه میان مدت در شهرهای پرجمعیت به ترتیب اولویت اعم از  شهرستان‌های دلگان، فنوج و لاشار تدوین شود.

وی تصریح کرد: در نهایت قرار شد ساختمانی به وسعت ۴۰۰ متر مربع به این امر اختصاص یابد. ضمن اینکه به معاون راهبردی و توسعه مدیریت نیز ماموریت داده شد که برای اجرای مصوبه فوق به این استان اعزام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در  این راستا جلساتی هم با استاندار، معاونان و مدیران شهرسازی و برنامه و بودجه استان برگزار و مقرر شد تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ واحدهای تحویلی تجهیز و راه‌اندازی شوند. همچنین مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان جهت راه‌اندازی نمایندگی‌های مصوب و تجهیز دفاتر ثبت اسناد(۱۷ مورد) اختصاص داده شود که اعتبار لازم برای آن تعیین و به استان ابلاغ شد.

کمیسیون جهش تولید مجلس وضعیت تولید کارخانجات چای را بررسی می‌کند
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اجرای این مصوبه قطعا مانع از هزینه‌کرد مردم این شهرستان‌ها برای دسترسی به امکانات این بخش در سایر شهرستان‌های دارای اداره ثبت اسناد و املاک خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi