پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

89 درصد از مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس در آئین بهره‌برداری از شبکه گاز رسانی به ده روستای منطقه شبلیز در شهرستان دنا، گفت: ۸۹ درصد از مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81336
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

89 درصد از مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از شبکه گاز رسانی به ده روستای منطقه شبلیز در شهرستان دنا، گفت: سالانه در استان با هدف تأمین سوخت در مناطق غیر برخوردار از شبکه گازرسانی، بین ده تا پانزده هزار اصله درخت توسط مردم قطع می‌شوند و با گازرسانی ۱٠٠ درصدی به استان از این معضل جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد از مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: ۱۱ درصد باقیمانده نیز با همت مسئولان به این شبکه متصل خواهد شد.

روشنفکر با اشاره به افتتاح گازرسانی روستایی در شهرستان دنا، گفت: منطقه شبلیز  یکی از مناطق بکر و سردسیری شهرستان دنا بوده که قریب به ۱۸۰۰ نفر جمعیت دارد.

نماینده مردم بویراحمدو دنا در مجلس تصریح کرد: مردم این منطقه در فصل سرما با مشکلات زیادی در تأمین سوخت مواجه بودند که با اجرای پروژه گازرسانی ده روستای این منطقه در کمتر از شش ماه از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی بیان کرد: امروز در شهرستان دنا قریب به ۲۰ پروژه در حوزه فناوری و ارتباطات کلنگ زنی یا بهره‌برداری شد، گفت: برای این پروژه‌ها قریب به ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

روشنفکر افزود: در حوزه راه نیز ده پروژه با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان در شهرستان دنا در حال اجرا بوده و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است./

پایان پیام

اخذ امکانات پزشکی برای بندرلنگه و بستک و پارسیان/ احداث 3 اورژانس جاده ای برای حوزه انتخابیه
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi