چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحول در حوزه عمرانی علوم پزشکی در دولت سیزدهم/ از فعال شدن پروژه چرام تا پیشرفت ۹۸ درصدی بیمارستان بهمئی

به گزارش کرونا از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ مهر ماه میزبان هیات دولت بود که در این سفر ۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه درمان مصوب شد. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این مدت مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال برای ۵ پروژه بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81297
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تحول در حوزه عمرانی علوم پزشکی در دولت سیزدهم/ از فعال شدن پروژه چرام تا پیشرفت ۹۸ درصدی بیمارستان بهمئی

به گزارش کرونا از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ مهر ماه میزبان هیات دولت بود که در این سفر ۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه درمان مصوب شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این مدت مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال برای ۵ پروژه بزرگ درمانی در شهرستان‌های مختلف استان اختصاص و هزینه شده است. 

تکمیل فاز اول بیمارستان ۲۳ تختخوابی چرام با زیربنای ۴ هزار و ۴۴۸ متر مربع و اختصاص ۸۸۰ میلیارد ریال. این طرح بعد از یک سال تعطیلی با تلاش جهادی از ۸ درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون به ۴۰ درصد رسیده است.

تکمیل فاز اول بیمارستان ۲۳ تختخوابی سی سخت با زیر بنای ۴ هزار و ۴۶۸ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، این طرح از ۱۵ درصد به ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

تکمیل فاز اول بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده با زیربنای ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال این طرح با تلاش شبانه روزی از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون ۹۰ درصد رسیده است.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی با زیربنای ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال این طرح با تلاش و تاکیدات غلام‌نژاد از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۹۸ درصد رسیده است و در آینده نزدیک آماده بهره‌برداری است.

تکمیل ساختمان انتقال خون استان با زیربنای ۳ هزار و ۳۱۵ متر مربع و با اختصاص ۵۰ میلیارد این طرح از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی به ۷۵ درصد رسیده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

ارسال لیست اولیه خانه‌های لوکس تبریز به امور مالیاتی/ 23479 خانه خالی مشمول مالیات در آذربایجان‌شرقی
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi