جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحصیل ۲۶ هزار دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی جدید

به گزارش کرونا از گچساران انوشیروان قیطاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش این شهرستان آمادگی لازم را جهت بازگشایی مدارس در مهرماه دارد. وی بیان کرد: دررستل تحصیلی جدید۲۶ هزار دانش‌آموز گچسارانی در مناطق مختلف این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند. مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد:این تعداد دانش آموز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81246
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

تحصیل ۲۶ هزار دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی جدید

به گزارش کرونا از گچساران انوشیروان قیطاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش این شهرستان آمادگی لازم را جهت بازگشایی مدارس در مهرماه دارد.

وی بیان کرد: دررستل تحصیلی جدید۲۶ هزار دانش‌آموز گچسارانی در مناطق مختلف این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد:این تعداد دانش آموز در ۲۶۵واحد آموزشی شهری و روستایی با یکهزار و ۲۶۰ کلاس درس مشغول به تحصیل می شود.

قیطاسی عنوان کرد: از این تعداد دانش اموزان بیش از ۲ هزارو ۱۸۴ نفر کلاس اولی هستند.

وی گفت: این تعداد دانش اموزان در سال تحصیلی جدید از سوی یکهزارو ۵۰۰ معلم آموزش خواهند دید.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: والدین دانش‌آموزان بدانند که در اول مهر امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

قیطاسی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی معلمان، سرویس‌های مدارس و سایر برنامه‌های بازگشایی مدارس در این شهرستان انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهار داشت: پروژه مهر در سال تحصیلی جدید با رویکرد و توجه ویژه به تقویت مسائل مربوط به سه حوزه آموزشی، پرورشی و بهداشتی دانش آموزان شهرستان انجام شد.

حسین افرا دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش گچساران گفت: امسال برای تقویت وضعیت تحصیلی دانش آموزانی طرح پایگاه‌های تابستانه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم در این طرح شرکت کنند افزود: این طرح برای دانش‌آموزانی که نمره قبولی خرداد را کسب نکردند و یا شرایطشان به نحو مطلوب نبوده برگزار شد.

بازدید استاندار از چند پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد/ بهره‌برداری از ۴.۵ کیلومتر جاده کمربندی یاسوج
دنبال کنید

افرا اضافه کرد: این طرح به صورت رایگان برگزار شد و بیش از ۱۵۰ معلم در مقطع متوسطه در قالب هفت پایگاه به مدت ۶ هفته اجرای این کلاس‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و ایجاد فضای آموزشی مناسب در مناطق کمتر توسعه یافته ،ساماندهی کلاسهای کم جمعیت و توجه ویژه به کلاس های چند پایه و نیز ساماندهی و استفاده بهینه از ساعت های موظفی تمامی نیروهای شاغل را از مهمترین اقدامات این اداره در قالب پروژه مهر است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi