پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای شوش و کرخه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: همه تلاش خود را برای تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای حوزه انتخابیه به کار گرفتم و البته در همین خصوص نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81222
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای شوش و کرخه

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی شرکت نفت اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال جهت تعریض و بهسازی جاده شهر حر و آهودشت اختصاص یافت.

وی افزود: یکی از اولویت های کاری اینجانب جذب اعتبارات نفتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای شهرستان شوش و کرخه است که با تلاش های انجام شده اعتبارات مطلوبی تاکنون جذب شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: تعریض و بهسازی جاده شهر حر به شوش از مطالبات دیرینه مردم حوزه انتخابیه است و به دلیل عرض کم و غیراستاندارد بودن جاده منتهی به شهر حر حوادث تلخ و منجر به فوت زیادی هستیم که به همین سبب مردم این شهر بارها نارضایتی خود را اعلام کردند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس اظهار کرد: حدود ۵۰ میلیارد هم از اعتبارات محرومیت زدایی برای پروژه جاده شهر حر در نظر گرفته شده است که امیدوارم وزارت راه و شهرسازی به ویژه راهداری خوزستان هرچه سریعتر با تعیین پیمانکار مربوطه عملیات اجرایی این پروژه مهم را شروع کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi