یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک اقدام بی‌سابقه از نوسازی مدارس در آستانه مهر/ آمار نگران کننده مدارس کانکسی یک استان

به گزارش کرونا از یاسوج، سید رضا حسینی‌نیک در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به بحران فضای آموزشی در بویراحمد گفت: در یکسال دولت سیزدهم ۸۰ فضای آموزشی و ورزشی احداث و تا اول مهرماه تحویل استان می‌شود که بی‌سابقه است. مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81174
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

یک اقدام بی‌سابقه از نوسازی مدارس در آستانه مهر/ آمار نگران کننده مدارس کانکسی یک استان

به گزارش کرونا از یاسوج، سید رضا حسینی‌نیک در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به بحران فضای آموزشی در بویراحمد گفت: در یکسال دولت سیزدهم ۸۰ فضای آموزشی و ورزشی احداث و تا اول مهرماه تحویل استان می‌شود که بی‌سابقه است.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس سی‌سخت، مدارس و هنرستان‌های استان خریداری شده و ۲۰۰ مورد تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اختیار مدارس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اختصاص ۴۴ میلیارد تومان به فصل آموزش در بودجه استان با بیان اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی استان ۱۱۱ میلیارد تومان است، گفت: ۲۳۲ مدرسه کانکسی در سطح استان وجود دارد که ۶۶ مدرسه ۱۰ نفر به بالا هستند و مابقی زیر ۱۰ دانش‌آموز هستند.

وی از احداث ۱۸۵ چشمه سرویس بهداشتی و تحویل به آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: ۲۳ طرح محرومیت‌زدایی توسط نوسازی مدارس در حال احداث است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi