یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ زنی احداث پست 400 کیلو ولت نهبندان/ پیگیر ارتقا اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده در روزهای اخیر کلنگ احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان به زمین زده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

کلنگ زنی احداث پست 400 کیلو ولت نهبندان/ پیگیر ارتقا اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر در برخی از روستاهای حوزه انتخابیه سایت همراه اول ارتقا و همچنین اینترنت پر سرعت آنها نیز راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین سایت نسل ۲ که سال گذشته از محل اعتبارات طرح توسعه در روستای کنگان شهرستان سربیشه راه اندازی شده بود به اینترنت پر سرعت ارتقا یافت  همچنین در روزهای آتی شاهد راه اندازی اینترنت پر سرعت در یکی از روستاهای نهبندان خواهیم بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت چند طرح عمرانی و … به بهره داری و کلنگ زنی شده اند که می توان به افتتاح پروژه ساخت سرپناه و همچنین کلنگ زنی و احداث ۱۹ هکتار زمین فاز ۲ منطقه کارگاهی و صنوف آلاینده شهرستان نهبندان اشاره کرد.

نخعی بیان کرد: در روزهای اخیر نیز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان با ظرفیت۲۰۰ مگاولت آمپر  با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد ریال شروع شد و امیدوارم با همت مسئولان این پروژه در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi