پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور دیهوک- طبس

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده پس از ۱۰ سال انتظار عملیات اجرایی باند دوم محور دیهوک- طبس شروع شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور دیهوک- طبس

مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده به مناسبت هفته دولت معدن و زغالشویی در حوزه انتخابیه به بهره برداری رسید و این با مساعدت تسهیلات بخش دولتی بوده است.

وی افزود: همچنین سالن چند منظوره ویژه بانوان در آیسک هم پس از ۱۰ سال با تلاش های انجام به بهره برداری رسید اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه که از محل منابع ملی تامین شده ۱۰ میلیارد تومان است.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس اظهار کرد: برای حل مشکل راه های حوزه انتخابیه نیز پیگیری های مستمری صورت گرفت و اخیرا نیز به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی باند دوم محور دیهوک- طبس آغاز شد و این اتفاق نیز پس از سال ها انتظار عملیاتی شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مدت زمان تعیین شده برای اجرای این پروژه که مطالبه جدی مردم بود و به طول ۵ کیلومتر ۲ سال است و استاندار نیز قول مساعد برای تسریع در تکمیل این پروژه را دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi