یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شهرستان حوزه انتخابیه حتی یک دستگاه ام آر آی ندارند

نماینده مردم بافت در مجلس با انتقاد از اینکه سه شهرستان حوزه انتخابیه حتی یک دستگاه ام آر آی ندارند بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان خاتم الانبیای بافت توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81084
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

سه شهرستان حوزه انتخابیه حتی یک دستگاه ام آر آی ندارند

صمداله محمدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در مورد مشکلات حوزه سلامت در حوزه انتخابیه خود، گفت: سه شهرستان حوزه انتخابیه دارای ۲۰۰هزار نفر جمعیت است و بیمارستان بافت معین شهرستان های بافت، رابر  و ارزوئیه است در این رابطه ساختمان پیش ساخته ای در دهه ۷۰ در شهرستان بافت ساخته و مقرر شد به صورت موقت مورد استفاده قرار گیرد  تا بیمارستان اصلی ساخته شود اما متاسفانه هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

وی افزود: لوله های فاضلاب بیمارستان در زمان افتتاح نیاز به تعمیر و بازسازی داشتند و وضعیت فعلی ساختمان بسیار نامطلوب بوده و در حال پیگیری استفاده از ظرفیت ماده ۲۳ برای رفع مشکلات آن هستیم؛ در این رابطه انتظار می رود احداث ساختمان جدید در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان بافت از لحاظ امکانات درمانی فاقد ام آر آی است و فاصله دورترین روستا با اولین مرکز ام آر آی در استان تقریبا ۳۷۰ کیلومتر است به گونه ای که طی این مسیر برای مردم بسیار سخت است و در شان نظام هم نیست که سه شهرستان یک دستگاه ام آر آی نداشته باشند.

محمدی یادآور شد: همچنین دورترین روستای ارزوئیه با نخستین مرکز سی تی اسکن ۱۷۰ کیلومتر فاصله دارد و تامین سی تی اسکن نیاز جدی این شهرستان است البته در هر سه شهرستان نیاز به  افزایش پزشکان متخصص داریم؛ در برخی روستاها هم با کمبود جدی پزشک و در مورد آمبولانس و امکانات آزمایشگاهی و سی سی یو هم با کمبودهایی مواجه هستیم./

تامین معادل ۸۰۰ تن قیر به شهر قوچان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi