شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات آسفالت محور خاش-چاه سالار

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده عملیات آسفالت محور خاش-چاه سالار شروع شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81057
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

آغاز عملیات آسفالت محور خاش-چاه سالار

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سالیان گذشته احداث و بهسازی راه های روستایی در حوزه انتخابیه به فراموشی سپرده شده بود از سال ۹۹ همزمان با شروع مجلس یازدهم یکی از اولویت های مهم ما توسعه راهها به خصوص راه های روستایی بود.

وی افزود: محور خاش به منطقه روستایی چاه سالار یکی از محورهای حیاتی فرعی و روستایی در حوزه انتخابیه است که با احداث آن جمعیت قابل توجهی از مردم تحت پوشش قرار خواهند گرفت و تسهیل در تردد روستائیان عزیز برای ایاب و ذهاب و خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: در ادامه احداث این مسیر طی روزهای گذشته با پایان یافتن زیرسازی، آسفالت این محور آغاز شده و تاکنون ۳ و نیم کیلومتر لایه گذاری انجام شده شده است و تا پایان هفته جاری این مقدار به طول ۵ کیلومتر افزایش خواهد یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi