سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

به دنبال جذب اعتبارات ویژه برای مسیرهای روستایی و شهری منطقه املش و رودسر هستیم

ماینده مردم رودسر و املش گفت:طی جلساتی با مسئولین سازمان راهداری به دنبال جذب اعتبارات ویژه برای مسیرهای روستایی و شهری منطقه املش و رودسر هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80958
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

به دنبال جذب اعتبارات ویژه برای مسیرهای روستایی و شهری منطقه املش و رودسر هستیم

محمد صفری ملک میان نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از رایزنی با سازمان راهداری کشور با هدف جذب اعتبارات جدید جهت اجرای پروژه‌های حوزه راه و ترمیم ابنیه‌های فنی دو شهرستان رودسر و املش خبر داد و گفت: درصددیم برای تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه پل کیازنیک و سایر پروژه‌های مرتبط اعتبارات لازم را از این سازمان جذب کنیم. 

 نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس جزئیات جلسه  خود با معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را تشریح کرد و اظهار داشت: در این جلسه پیرامون برخی محورها و ابنیه‌های فنی حوزه شهرستان رودسر و املش پیگیری‌هایی را بر اساس مطالباتی که از این دستگاه داشتیم انجام دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس عنوان کرد:‌ در پی انجام این رایزنی‌ها قرار شد معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در روز افتتاح پل بزرگ کشاورز شهر رانکوه در این منطقه حضور پیدا کند تا به طور میدانی برخی از محورهایی که نیازمند به ترمیم، اصلاح و آسفالت و ابنیه‌هایی که در معرض آسیب و خطر قرار دارند را مورد بررسی قرار دهد.

حجت‌الاسلام صفری ملک میان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اخذ اعتبارات لازم برای این کار را اولویت کاری خود خواند و ابراز داشت: اخذ اعتبارات جدید از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جهت اجرای پروژه پل کیازنیک و سایر پروژه‌های مرتبط نیز از دیگر مواردی است که به شدت مورد پیگیری قرار دارد/

پایان پیام

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi