دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

پیگیر تکمیل پروژه های بیمارستانی پاکدشت

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: تلاش هایی صورت گرفته تا امکانات مراکز درمانی حوزه انتخابیه تجهیز و همچنین پروژه های بیمارستانی نیز ساخته شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80895
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

پیگیر تکمیل پروژه های بیمارستانی پاکدشت

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین برخی دیگر از مسئولان بهداشتی بازدی از مراکز بهداشت و درمان و همچنین پروژه های بیمارستانی داشتند از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات قرار گیرند و پس از آن نیز اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: مقرر شد وزیر بهداشت هم در روزهای آینده به حوزه انتخابیه سفری داشتند تا از نزدیک وضعیت پروژه های بیمارستانی را مشاهده و در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس غنوان کرد: در موضوع ساخت جاده های روستایی و محورهای مواصلاتی نیز اقداماتی صورت گرفته و برخی از جاده ها آسفالت آنها انجام شده و برخی دیگر در روزهای آتی شروع به کار می کنند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در بخش نوسازی و بازسازی مدارس هم رایزنی هایی صورت گرفت و اقداماتی در این زمینه انجام گرفته و یا در حال انجام است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi