جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس چه خبر؟

به گزارش کرونا از یاسوج، طبق آن چه که مسئولان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان می‌کنند همه استان‌های کشور زائرسرای خود در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه را ساخته‌‌اند مگر زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد که کمبود و نقصانی برای استان به شمار می‌رود. در حالی که استان شیفتگان محروم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80823
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

از زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس چه خبر؟

به گزارش کرونا از یاسوج، طبق آن چه که مسئولان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان می‌کنند همه استان‌های کشور زائرسرای خود در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه را ساخته‌‌اند مگر زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد که کمبود و نقصانی برای استان به شمار می‌رود.

در حالی که استان شیفتگان محروم و مستضعف بسیاری برای زیارت حرم امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) دارد و با ساخته شدن زائرسرای امام رضا در مشهد مقدس مشکل بزرگی از پیش روی محبین امام برداشته می‌شود.

در همین خصوص هر چند استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی عنوان کرده که مبلغ ۴۰ میلیارد در اختیار داریم تا زائرسرا را بسازیم اما همت خیرین و نیکوکاران را در این راه می‌طلبد تا با کمک‌های خود به ساخت هر چه سریع‌تر زائرسرا کمک کنند چرا که زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست همچنان در مشهدالرضا بدون زائرسرا باشد و زائران استان از خدمات آن بی‌بهره باشند.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi