شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید معاون وزیر نیرو بر پشتیبانی همه‌جانبه صنعت آب و برق از زایران حسینی

به گزارش کرونا در جریان سفر احمد حیدری به خوزستان و بازدید از پاینه‌های مرزی شلمچه و چذابه، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت. در جریان سفر حیدری به خوزستان، نشست قرارگاه اربعین حسینی وزارت نیرو در سازمان آب و برق خوزستان با حضور وی و جمعی از مسوولان استانی برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80763
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

تاکید معاون وزیر نیرو بر پشتیبانی همه‌جانبه صنعت آب و برق از زایران حسینی

به گزارش کرونا در جریان سفر احمد حیدری به خوزستان و بازدید از پاینه‌های مرزی شلمچه و چذابه، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در جریان سفر حیدری به خوزستان، نشست قرارگاه اربعین حسینی وزارت نیرو در سازمان آب و برق خوزستان با حضور وی و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

در این نشست اقدامات زیرساختی انجام شده در زمینه تامین آب و برق در این ۲ پایانه بررسی ، و مسایل و مشکلات موجود در این ۲ پایانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون حقوقی ، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، بر ارایه خدمات مطلوب به زایران اربعین، حضور کلیه مدیران و همکاران این صنعت در بحث پاسخگویی، و تامین زیرساخت‌های آب و برق در این نقطه مرزی تاکید کرد.

پایانه‌ مرزی زمینی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره، و پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاهتردد اتباع ایرانی و عراقی به ویژه زایران اربعین حسینی است.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi