یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی چابهار/ افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی پلان تا اواخر امسال

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده بیمارستان ۳۲ تختخوابی پلان تا اواخر امسال به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80724
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی چابهار/ افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی پلان تا اواخر امسال

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: بزرگرترین اتفاقی که در بخش سلامت حوزه انتخابیه ام افتاد تشکیل دانشکده علوم پزشکی مستقل بود که در روزهای اخیر نیز این مهم ابلاغ شد تا مقدمات ایجاد آن صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین مجوز ماده ۲۳ دو پروژ بزرگ بیمارستانی حوزه انتخابیه هم اخذ شده است که یکی مربوط به بیمارستان ۳۲ تختخوابی پلان بود و دیگری هم مربوط به بیمارستان ۵۴۰ چابهار است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اینکه ماده ۲۳ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اخذ شده اما اعتبار کافی برای آن در نظر گرفته نشده است و با این روند سالیان سال طول خواهد کشید تا این پروژه درمانی احداث شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس اظهار کرد: بیمارستان ۳۲ تختوابی پلان هم حدود ۳۰ سال از کلنگ زنی آن می گذرد  اما با تلاش های انجام شده و قول مساعد وزارت بهداشت تا اواخر امسال به بهره برداری می رسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi