جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم

کرونا سی‌سخت؛ عباس شیرزادی- پس از گذشت یک سال و نیم از زلزله بهمن ماه سال ۹۹ شهر سی‌سخت هنوز خانواده های چادر نشین و کانکس نشین بسیاری هستند که فریادرسی ندارند و همچنان بلاتکلیف مانده‌اند. زلزله ۲۹ بهمن سال ۹۹ شهر سی سخت باعث خسارات فراوانی به شهر سی سخت شد شروعی برای حضور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80718
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که  دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم

کرونا سی‌سخت؛ عباس شیرزادی- پس از گذشت یک سال و نیم از زلزله بهمن ماه سال ۹۹ شهر سی‌سخت هنوز خانواده های چادر نشین و کانکس نشین بسیاری هستند که فریادرسی ندارند و همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.

زلزله ۲۹ بهمن سال ۹۹ شهر سی سخت باعث خسارات فراوانی به شهر سی سخت شد شروعی برای حضور مسئولان پایتخت نشین به این شهر زلزله زده، دو روز بعد از زلزله دولتمردان به شهر سی سخت آمدند، از نزدیک آوارگی مردم را دیدند و با چشمان خود همه چیز را مشاهده کردند.

بیشتر مردم هنوز خانه هایشان ناتمام است، مردم محروم و مستضعفی که فریاد رسی ندارند و هنوز در سی‌سخت با سرمای جانسوز زمستان و گرمای سوزنده تابستان چادرنشین هستند.

در تاریخ ۱۸ آبان سال ۱۴۰۰ بود که خبر آمد احمدزاده  استاندار دولت مردمی برای بررسی مشکلات زلزله زدگان وارد شهر سی سخت شده است مردم خوشحال شدند و به استقبال استاندار و هیأت همراه رفتند.

استاندار به میان مردم آمد و از نزدیک با خانواده هایی که در چادر زندگی می کردند و تاکنون نتوانسته بودند خانه هایشان را بسازند دیدار و گفت‌وگو کرد، استاندار از صحبت‌های مردم متوجه شد که گیر اصلی کار نزد شهرداری و مسکن و شهرسازی است و در همان جا به شهردار سی‌سخت، مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی دستور داد که ظرف مدت یک هفته تمامی مشکلات این خانواده ها را حل و فصل کنند و هر مشکلی هم بود من خودم حل خواهم کرد که در همان جا شهردار، رئیس مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی قول مساعد دادند تا مشکلات موجود را حل و فصل کنند.

اعلام زمان برنامه ویژه روز خبرنگار با حضور معاون وزیر ارشاد در یاسوج
دنبال کنید

اما متاسفانه پس از گذشت ۱۰ ماه از دستور استاندار هنوز خانواده های یاد شده در چادر و کانکس با مشقت گذران زندگی می کنند که باید گفت جناب استاندار دستور شما در همان تاریخ و در همان روز و در همان ساعت به باد فراموشی سپرده شد و هیچ کدام از مسئولین مورد خطاب قرار گرفته به قول هایشان عمل نکردند.

یکی از چادرنشینان در گفت‌وگو با فارس گفت: اکنون نزدیک به دو سال است که در چادر و کانکس زندگی می کنیم که دو زمستان بسیار سخت با سرمای سخت و دو تابستان با گرمای شدید و گرد وخاک و مشکلات فراوان را در همین چادرها زندگی کردیم، فرزندانم افسرده شده اند،همسرم دچار بیماری اعصاب شده و خودم حال جسمی و روحی خوبی ندارم.

او می‌گوید: هرچه به شهرداری مراجعه می کنم موفق به دیدار با شهردار نمی شوم و از بس به مسئولان التماس کرده ام دیگر حرفی برای گفتن ندارم و متحیر مانده ام که مگر ما ایرانی نیستیم، مگر ما گناه کردیم که به روز سیاه زلزله گرفتار شده ایم، مگر می‌شود زمین پدری‌ام را که بیش از ۶۰ سال است که در آن سکونت دارم دو دستی تقدیم شهرداری کنم، چرا هیچ فریاد رسی نیست که به داد ما بیچارگان و آوارگان برسد. 

 

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم 7

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم 8

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم 9

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم 10

زلزله‌زدگان سی‌سخت همچنان بلاتکلیف/مسئولانی که دستور استاندار را هم پشت گوش انداختند!؟+ فیلم 11

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi