شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

میزبانی 202 موکب اوقاف از زائران اربعین در مرزها/دشمنان اسلام پشت پرده فتنه‌های اخیر عراق هستند

به گزارش کرونا از قم، همایش مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به موکب‌های اربعین حسینی روز چهارشنبه در سالن همایش‌های امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) هیچگاه به فراموشی سپرده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

میزبانی 202 موکب اوقاف از زائران اربعین در مرزها/دشمنان اسلام پشت پرده فتنه‌های اخیر عراق هستند

به گزارش کرونا از قم، همایش مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به موکب‌های اربعین حسینی روز چهارشنبه در سالن همایش‌های امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) هیچگاه به فراموشی سپرده نمی‌شود، گفت: احیای فرهنگ عاشورا موضوعی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام پشت پرده فتنه‌های اخیر عراق درحال تلاش برای تضعیف حماسه اربعین هستند، گفت: این یک خیال خام است که دشمن فکر می‌کند می‌تواند حرکت اربعین را متوقف کند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ثواب زیارت اربعین گفت: میلیون‌ها نفر از نقاط مختلف جهان در اربعین حسینی به عراق سفر می‌کنند تا ارادت خود به اهل‌بیت(ع) را به جهانیان نشان دهند.

وی از حضور روحانیون در مراسم اربعین به عنوان یک توفیق الهی نام برد و تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با ۲۰۲ موکب در مرزهای ایران و عراق و همچنین مرزهای ایران و پاکستان از زائران اربعین حسینی میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi