پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزمون آیین نامه رانندگی قبولی (%100)

آزمون آیین نامه رانندگی قبولی (%۱۰۰) برای قبولی ۱۰۰% در آزمون آیین نامه رانندگی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را بخوانید. برای شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه میتوانید به سایت های مرتبط با این حوزه مراجعه نمایید. اکثر آدم ها از کودکی آرزو دارند تا زودتر به سن قانونی رسیده، گواهینامه رانندگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80658
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۱۴

کرونا :

آزمون آیین نامه رانندگی قبولی (%100)

آزمون آیین نامه رانندگی قبولی (%۱۰۰)

برای قبولی ۱۰۰% در آزمون آیین نامه رانندگی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را بخوانید. برای شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه میتوانید به سایت های مرتبط با این حوزه مراجعه نمایید.

اکثر آدم ها از کودکی آرزو دارند تا زودتر به سن قانونی رسیده، گواهینامه رانندگی گرفته سوار ماشین شده و رانندگی کنند.

همانطور که اطلاع دارید در ایران این آرزو از سن ۱۸ سالگی تمام محقق می شود و تمام دختر خانم ها و آقا پسر ها می توانند در هر یک از آموزشگاه های رانندگی شهر خود ثبت نام کرده و بعد از اینکه ۸ جلسه تئوری و کلاس را گذراندند ۱۲ جلسه آموزش رانندگی درون شهری را نیز باید بگذراند.

آزمون آیین نامه رانندگی قبولی (%100) 3

 

بعد از آن آزمون تستی کتاب راهنمایی و رانندگی را داده و در صورت قبولی در امتحان تستی وارد آزمون عملی رانندگی شوند.

در آخر بعد از قبولی امتحان عملی نسبت به دریافت گواهینامه اقدام خواهند کرد. توجه داشته باشید که قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شاید کار مشکلی باشد و بعضی از افراد چند بار نیز در آن شرکت کنند تا قبول شوند اما نکته‌ای که ما می خواهیم به شما توصیه کنیم این است که قبل از تاریخ برگزاری آزمون آیین نامه رانندگی تستی، سعی کنید نمونه سوالات پرتکرار را مطالعه کرده و از خودتان تست بگیرید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

توجه داشته باشید که مجسم کردن چهار راه ها و خیابان ها تا حد زیادی می تواند به شما در این امتحان کمک کند ما در این مجموعه بزرگ وحرفه ایی تمام تلاش خود را کرده ایم تا نمونه سوالات رایگانی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه آن به سوالات مسلط شوید.

این مطلب را نیز بخوانید: سوالات حق تقدم در چهارراه

در صورتی که در آزمون مقدماتی و تستی که شامل ۳۰ سوال بوده و شما این امکان را دارید که فقط چهار سوال آن را غلط یا بدون پاسخ بگذارید و با حضور افسر راهنمایی و رانندگی انجام میشود قبول شوید، بعد از آن باید آزمون اصلی و عملی آیین نامه که با این هم با حضور افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می‌شود حضور یابید.سعی کنید در آزمون آیین نامه رانندگی نمونه سوالات را مطالعه کنید و تستهای بیشتری را بزنید تا موفق شوید.

مناطق آزاد تجاری - صنعتی باید تولید و اشتغال را معیار و شاخص فعالیت‌ها و اقداماتشان قرار دهند/ مناطق ‏آزاد باید به مراکز مهم صادراتی در کشور تبدیل شوند/ ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری در مناطق آزاد ‏ضروری است/ گردشگری حلال در ایران می‌تواند به یک برند جهانی تبدیل شود/ حل مسأله ‏اشتغال، دغدغه و اولویت مهم و اصلی دولت تدبیر و امید است
دنبال کنید

چگونه بر استرس خود در آزمون آیین نامه غلبه کنیم؟

لازم به ذکر است که قبولی در آزمون مقدماتی و تستی آیین نامه اولین قدم برای دریافت گواهینامه می باشد و بعد از آن نوبت به آزمون اصلی و عملی آیین نامه خواهد رسید نکته مهم و حائز اهمیت این است که هر بار رد شدن در آزمون آیین نامه می تواند وقت و هزینه زیادی را از شما گرفته ضمن اینکه باعث کاهش اعتماد به نفس شما نیز میشود.

در نتیجه برای شما بهتر است که در همان دفعه اول تلاش خود را کرده بر استرس خود غلبه کنید تا در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید.

اگر شما نتوانید استرس خود را موقع آزمون آیین نامه رانندگی کنترل کنید هرچقدر هم که مطالعه کرده باشید موفق نخواهید بود ممکن است زمان را از دست بدهید.

چگونه در آزمون آیین نامه رانندگی قبولی ۱۰۰% را به دست آوریم؟

با توجه به اینکه قبولی در آزمون های تستی و عملی شرط اول و اصلی برای دریافت گواهینامه است و قبول نشدن شما باعث هدر رفتن هزینه و اتلاف وقت شما میشود سعی کنید نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را با جواب به درستی مطالعه کرده و تسلط کامل پیدا کنید.

تلاش کنید سوالاتی را که فکر می کنید شبیه به هم بوده و یا آنهایی را که عکس دارند و اشتباه میکنید را جدا کرده و به درستی مطالعه کنید .از نمونه سوال های متفاوت و متعددی استفاده کنید و به یکی دو نمونه سوال اکتفا نکنید. ضمن اینکه مهمتر از همه سعی کنید موقع آزمون آیین نامه رانندگی بر خود مسلط باشید و استرس خود را کنترل کنید.

استاندار: ظرفیت سازی برای مشارکت در طرح های توسعه و عمران شهری ضروری است
دنبال کنید

ما سعی کرده ایم نمونه سوالات زیادی را جمع آوری کرده بصورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

میتوانید وارد لینکهای مختلف شده و از بانک نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی آگاهی پیدا کرده وبا مطالعه آن به راحتی در این امتحان موفق و سربلند بیرون آیید.

مواردی که در آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی مطرح میشود

برای اینکه هر فردی بتواند از این آزمون آیین نامه رانندگی موفق و سربلند بیرون بیاید باید به طور کامل و دقیق بداند که این آزمون شامل چه مواردی است. ما این نکات و موارد را برای شما به صورت مفید و مختصر شرح خواهیم داد.

  1. تمام قوانین که مربوط به راهنمایی و رانندگی می شود.
  2.  سوالاتی درباره رانندگی بی خطر یا کم خطر
  3. سوالاتی در مورد سیستم فنی اتومبیل ۴-سوالاتی راجع به تعمیر و روش نگهداری خودرو
  4. سوال هایی راجع به فرهنگ درست رانندگی کردن
  5. اطلاعاتی راجع به امداد و نجات
  6. اطلاعاتی راجع به آلودگی ترافیک

تفاوت سوالات pdf آزمون آیین نامه با آنلاین

در واقع هیچ فرقی بین سوالات pdf آزمون آیین نامه با آنلاین وجود نخواهد داشت شما هر کدام را که راحت تر هستید می توانید استفاده کنید.

فایل pdf همانطور که از اسمش پیداست به صورت pdf بوده بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین میشود انجام داد اما آزمون آنلاین به صورت آنلاین بوده و اینترنت لازم دارد.

اما در هر دو صورت شما باید قبل از آزمون آیین نامه رانندگی مطالعه کافی و تسلط به تمام سوالات را داشته باشید ضمن این که باید بتوانید ابتدا استرس و فشار عصبی خود را نیز کنترل کنید.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi