شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد

به گزارش کرونا از کوهدشت، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دولت، مرکز انتقال خون شهدای محبین و همچنین کلینیک داندانپزشکی این شهرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.  استاندار لرستان در حاشیه این افتتاح، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80572
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد

به گزارش کرونا از کوهدشت، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دولت، مرکز انتقال خون شهدای محبین و همچنین کلینیک داندانپزشکی این شهرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید. 

استاندار لرستان در حاشیه این افتتاح، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز از پروژه‌های مختلفی در کوهدشت بازدید شد که برخی‌ها کلنگ‌زنی و برخی‌ها نیز به بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مخزن ۲۰ میلیون مترمکعبی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در کوهدشت دست اقدام است که روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و برای تکمیل نیازمند تزریق منابع است.

زیویار بیان داشت: کلینیک دندان‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت و پایگاه انتقال خون این شهرستان امروز به بهره‌برداری رسیدند، مرکز انتقال خون دارای ۵ تخت بوده که سه تخت آن برای آقایان و دو تخت نیز برای خانم‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi