دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه بخش هیر با اعتبار حدود ۳۴ میلیارد تومان

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در آئین افتتاح پروژه‌های بخش هیر از بهره‌برداری از ۱۱ پروژه بخش هیر با اعتبار حدود ۳۴ میلیارد تومان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80521
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه بخش هیر با اعتبار حدود ۳۴ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح پروژه‌های بخش هیر حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در حاشیه این مراسم گفت: در جلسه با مسئولان وزارت بهداشت مجوز راه اندازی بیمارستان هزار تختخوابی در مرکز اردبیل را گرفتیم و عملیات اجرایی این بیمارستان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه به صورت ویژه پیگیر اجرای این پروژه هستیم، افزود: احداث این بیمارستان حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مقرر شده است این اعتبارات از تهاتر نفتی تأمین شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری از ۱۱ پروژه بخش هیر با اعتبار حدود ۳۴ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه پس از تلاش‌ها و جلسات مکرری که انجام دادیم، به میزان قابل توجهی قیر رایگان به استان اختصاص پیدا کرد، اما همچنان در خصوص وضعیت راه‌های استان از مسئولان مربوطه گلایه‌مندم.

موسوی با بیان اینکه مجلس انقلابی برای خدمت به مردم در کنار دولت بوده و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات مردم استفاده می‌کنیم، ادامه داد: براساس رایزنی‌ها با وزیر بهداشت ۵ یونیت دندانپزشکی به روستای خلیل آباد بخش هیر اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با انتقاد از وضعیت آب روستاهای حوزه انتخابیه، برای احداث ورزشگاه‌های بخش هیر قول مساعدت داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi