پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران در شهرداری ها معطل مانده است

مرکز توانبخشی جانبازان امام علی (ع) ساری خانه برخی از جانبازان ضایعه نخاعی است و درد و رنج های آنان را همدردی می کند. خانه ای که دوستان دوران دفاع مقدس را گردهم آورده و جوانی و دفاع را اینجا دوره می کنند.آخرین بار شهید سیدحسین آملی را در مرکز امام علی ملاقات کردم. جانباز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

کرونا :

تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران در شهرداری ها معطل مانده است

مرکز توانبخشی جانبازان امام علی (ع) ساری خانه برخی از جانبازان ضایعه نخاعی است و درد و رنج های آنان را همدردی می کند. خانه ای که دوستان دوران دفاع مقدس را گردهم آورده و جوانی و دفاع را اینجا دوره می کنند.
آخرین بار شهید سیدحسین آملی را در مرکز امام علی ملاقات کردم. جانباز ۷۰ درصدی که ۳۶ سال در بستر بود و در سال ۹۸ شهادت را در آغوش کشید. لبخندها و نجابت سیدحسین هنوز در مرکز طنین دارد و جایش اینجا خالی ست.
امروز ۵ شهریور به جهت مصاحبه با مدیرکل بنیاد شهید مازندران در مرکز ایثار حاضر شده ایم و ضمن ادای احترام به جانبازان استوار، مشکلات شان را با مدیرکل دوره می کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از بدهی ۷۴ میلیارد تومانی به مراکز درمانی دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کرونا، سعید کهنسال اظهار داشت: ۶۵۷ هزار نفر از خانواده های ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.
وی از تبدیل ۳۹۰۰ نفر از خانواده ایثارگران در دستگاه های اجرایی خبر داد و یادآور شد: برخی شهرداری ها متاسفانه این قانون را اجرایی نکردند و علت آن را نبود ردیف اجرایی عنوان می کنند که در این رابطه پیگیر این مطالبه به حق هستیم تا موانع مرتفع شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi