یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی 

به گزارش کرونا، حسن رضا میر بلوکی گفت ۳۶ پروره گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل: روستای “کی کی” در شهرستان بجنورد روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملفان که مجموعا ۲۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند. میربلوکی گفت: در هفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80500
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

کرونا :

۳۶ پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی 

به گزارش کرونا، حسن رضا میر بلوکی گفت ۳۶ پروره گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل: روستای “کی کی” در شهرستان بجنورد روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملفان که مجموعا ۲۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

میربلوکی گفت: در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان شهرک روستای گلی در شهرستان بجنورد، شهرک روستای قره نوده در شهرستان بجنورد و شهرک روستای پسر کانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود ۶۰۰ نفر افتتاح می شود و همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود ۲۷۰ نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی در ادامه به گازرسانی به واحد های صنعتی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۲۵ واحد صنعتی از گاز برخوردار می شوند که از این تعداد ۱۱ صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با ۵ صنعت. شیروان با۴ صنعت گرمه با ۲ صنعت. فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با ۱ صنعت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در هفته دولت، چهار پاسگاه مرزی شامل: پاسگاه مرزی خیر آباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره مند می شوند

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi