شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

35 مجوز بهره‌برداری منابع آب برای صنایع خراسان‌شمالی صادر شد

وحید واسطه، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طی یک سال اخیر از فعالیت دولت سیزدهم، ۳۵ مجوز بهره‌برداری از منابع آب برای توسعه صنعت در استان صادر شده است. وی گفت: در مدت زمان سپری شده از شروع فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80448
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

35 مجوز بهره‌برداری منابع آب برای صنایع خراسان‌شمالی صادر شد

وحید واسطه، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طی یک سال اخیر از فعالیت دولت سیزدهم، ۳۵ مجوز بهره‌برداری از منابع آب برای توسعه صنعت در استان صادر شده است.

وی گفت: در مدت زمان سپری شده از شروع فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون بیش از سه میلیون متر مکعب آب از محل انسداد چاه‌های غیر مجاز و کنترل اضافه برداشت چاه‌های مجاز، صرفه جویی شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی افزود: در مدت زمان ذکر شده، ۲۴۹ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و ۱۲۷ حلقه نیز مسدود شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور کنترل میزان برداشت چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نیز در همین مدت ۹۱ حلقه چاه به تعداد چاه‌های دارای شمارشگر هوشمند آب برق افزوده شد.

واسطه گفت: در یک سال اخیر ۴۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان که به صورت غیر مجاز تصرف شده بود رفع تصرف شده و ۲۴ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های استان ساماندهی و لایروبی شده است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، ۵۹۷ کیلومتر از حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های سطح استان مطالعه شده است.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi