جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حرف تا عمل دولت رئیسی/ تجهیزات ۱۱ میلیارد تومانی برای مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج در نخستین روز از هفته دولت و در راستای پروژه مهر جهت تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد اولین کاروان تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان راهی مدارس شد. سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین باشکوه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80328
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

حرف تا عمل دولت رئیسی/ تجهیزات ۱۱ میلیارد تومانی برای مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج در نخستین روز از هفته دولت و در راستای پروژه مهر جهت تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد اولین کاروان تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان راهی مدارس شد.

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین باشکوه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر و تبریک هفته دولت گفت: زیربنای تحول در هرجامعه ای آموزش وپرورش است که در این زمینه برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باید همه تمهیدات لازم برای شروع مهری بانشاط اندیشیده شود.

وی افزود: فضا و تجهیزات نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس دارند که در زمینه تجهیز و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس باید تلاش مضاعفی انجام شود تا دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: بعد از دوسال کرونایی مدارس در ابتدای مهر به شکل حضوری کار خویش را آغاز می کنند که لازم است در مدت باقی مانده کمبودها در مدارس شناسایی و رفع شود.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک هفته دولت عنوان کرد: کاروان‌های تجهیزات آموزشی به ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش وپرورش برای توزیع در آموزشگاه‌های سراسر استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات شامل میز،صندلی ،وایت برد ،میز معلم و صندلی معلم است، گفت: برای خرید این تجهیزات ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: امید می رود هنرجویان استان، با استفاده از امکانات ارسالی بتوانند با کیفیت بهتری آموزش دیده و بازخورد مطلوبی در راستای تعالی استان در عرصه‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی ارائه کنند.

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
دنبال کنید

عزت خواه همچنین از ارسال تجهیزات آموزشی برای هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش استان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان و کمک خیرین عزیز امید می‌رود که تا ابتدای مهر ماه تجهیزات لازم در اختیار مدارس قرار گیرد تا دانش آموزان بدون هیچ دغدغه‌ای سال تحصیلی را آغاز کنند.

ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: در راستای کمیته تجهیز و تعمیر پروژه مهر همه اقدامات لازم در سطح شهرستان‌ها و مناطق انجام گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری صمیمانه سردار خردمدل فرمانده سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در زمینه توزیع کتب درسی برای سال تحصیلی آتی بیان کرد: کتب درسی دانش آموزان به شهرستان‌ها ومناطق ارسال شده که با برنامه ریزی شهرستان‌ها و مناطق کتب درسی دانش آموزان از طریق مدیران مدارس در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان افزود: تجهیزات ارسالی به مدارس بر مبنای نیاز سنجی در شهرستان‌ها ومناطق انجام می‌شود که خوشبختانه در آغاز هفته دولت اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس استان ارسال شد.

به گزارش فارس، بسیاری از مدارس استان در دوره دولت قبل فاقد هرگونه تجهیزات و امکاناتی بودند و بیش از ۳۰۰ مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد سرویس بهداشتی نداشتند.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi