جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مازندران رتبه دوم ناباروری را داراست

به گزارش خبرنگار کرونا، دکتر محمدرضا میرزایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه مازندران بعد از گیلان رتبه دوم ناباوری در کشور را داراست، گفت: ۴ مرکز دولتی و ۴ مرکز خصوصی ناباروی در استان فعالیت دارند و تا چند روز آینده با مراکز خصوصی قراداد منعقد خواهد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80310
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

مازندران رتبه دوم ناباروری را داراست

به گزارش خبرنگار کرونا، دکتر محمدرضا میرزایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه مازندران بعد از گیلان رتبه دوم ناباوری در کشور را داراست، گفت: ۴ مرکز دولتی و ۴ مرکز خصوصی ناباروی در استان فعالیت دارند و تا چند روز آینده با مراکز خصوصی قراداد منعقد خواهد شد.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه بعد از اجرای طرح دارویار هزینه های بیمه سلامت دو برابر شده است، افزود: سال گذشته ۸۵ میلیارد ریال ماهانه هزینه دارو پرداخت می شد که هم اکنون به ۱۷۰ میلیارد ریال رسیده است.
میرزایی با اشاره به اینکه طرحی در رابطه با درمان بیماران خاص، نادر و صعب العلاج در مجلس مصوب و ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار بدین منظور اختصاص یافت، گفت: با اجرای این طرح بخش اعظمی از بیماران خاص تحت پوشش قرار گرفته و مشکلات شان مرتفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه روزانه ۱۵ هزار نسخه الکترونیک در مازندران صادر می شود، از شهروندان خواست شکایات خود را با شماره ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی اعلام کنند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi