پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای اولین بار دانشکده پرستاری با سه رشته درشهر اسلام آباد راه اندازی شده است

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس در آیین گرامیداشت و تجلیل از خانواده شهدای عملیات مرصاد و آزادگان شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو گفت: برای اولین بار دانشکده پرستاری با سه رشته درشهر اسلام آباد راه اندازی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80295
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برای اولین بار دانشکده پرستاری با سه رشته درشهر اسلام آباد راه اندازی شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،به دعوت مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو و عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور جهت شرکت در آیین گرامی داشت و تجلیل از خانواده شهدای عملیات مرصاد و  آزادگان شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو  و نیز تجلیل از اصحاب رسانه استان کرمانشاه، به اسلام آبادغرب سفر کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم با اشاره به روند سخت اخذ مجوز تاسیس پتروشیمی اسلام آبادغرب، گفت: پنج میلیون متر مکعب آب را به شرطی در اختیار این پروژه قرار می دهیم که صنایع پایین دستی آن  فعال شود،  وگرنه استفاده  این میزان آب در بخش کشاورزی به مراتب اشتغال بیشتری ایجاد می کند.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان راهداری به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان  و همچنین  اخذ مجوز تاسیس ۲۲ زمین چمن مصنوعی در اسلام آبادغرب و دالاهو سخن گفته و با اشاره به تصویب اعتبارات مناسبی برای بیمارستان شهرستان دالاهو گفت: برای اولین بار دانشکده پرستاری با سه رشته درشهر اسلام آباد راه اندازی شده است.

بخشی پور تجهیز بیمارستان اسلام آباد به ام  آر آی ، سی تی اسکن و تخت های مراقبت های ویژه، اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ۲ شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو در حوزه های مختلف، مناقصه به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در اداره راه و شهرسازی استان برای کمربندی های اسلام آبادغرب و دالاهو،  تصویب اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان دالاهو وتغییر کاربری ۱۱۰ هکتار زمین برای برگزاری فرآیند مناقصه  به منظور آماده سازی جهت واگذاری  زمین رایگان را از دیگر برنامه های در دست اقدام برشمرد.

سید حسن نصرالله: آنچه در غزه می‌گذرد درس عبرتی برای کل جهان است
دنبال کنید

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی باید از شهرستان اسلام آبادغرب بگذرد، گفت: این پروژه که ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نباید به نام ما و به کام ملایر باشد.

وی با ذکر نام همه نمایندگان  استان کرمانشاه،  مجمع نمایندگان استان کرمانشاه را یک مجمع قوی  خواند که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و تأکید کرد: باید از توان و  پتانسیل بالای مجمع نمایندگان برای  پیشرفت استان استفاده شود.

بخشی پور در ادامه با اشاره به  اهتمام مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: با برگزاری جلسات فشرده در مجلس حذف ارز ترجیحی مشروط به اینکه قیمت کالاهای اساسی افزایش پیدا نکند، برای دولت به قانون تبدیل شد اما متاسفانه قبل از اعلام موضوع قیمت ها چند برابر شد که دولت سعی کرده با چند برنامه وضعیت را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۰ سال انتظار اجرا و ابلاغ های جدید فرهنگیان صادر شد، افزود: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی تا ۲ ماه دیگر به تصویب می رسد و در عین حال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است و همچنین به دنبال افزایش ۳۸ درصدی حقوق کارمندان هم هستیم که باید متناسب با تورم افزایش پیدا می کرد.

این نماینده مجلس تجلی اوج اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم جهت حمایت از تمامیت ارضی را در عملیات مرصاد دانست و بیان داشت: در عملیات غرورآفرین مرصاد شیعه، سنی، اهل حق، سپاهی و ارتشی در کنار یکدیگر و در یک سطح در مقابل دشمن ایستادندو  این امر به عنوان برگ زرینی در تاریخ مملکت خواهد درخشید.

آسفالت روستای گیلاوند از توابع دهستان ازنا سگوند
دنبال کنید

بخشی‌پور گفت: ما از تونل های مرگ، شکنجه های طاقت فرسای روحی و جسمی و آنچه بر آزادگان گذشته است، فقط شنیده ایم. پایمردی و ایستادگی آزادگان ما در زندان‌های رژیم بعث، چنان باعظمت است که جهانیان را  با تعجب واداشته است.

وی تصریح کرد:  بدون تعارف و از عمق وجود عرض می کنم که خود را مدیون خون سرخ شهدا،ایثار جانبازان و رزمندگان و آزادگان و همچنین صبر و متانت خانواده معزز این عزیزان می دانیم.

در پایان این مراسم که استاندار کرمانشاه نیز حضور داشت، با اهدای لوح و هدایایی از بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا،  ایثارگران و اصحاب رسانه استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi