چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با دبیر شورایعالی مناطق آزاد؛ پیگیر تسریع در اجرایی شدن منطقه آزاد سیستان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: بهره برداری هرچه سریع تر منطقه آزاد سیستان دارای اهمیت است زیرا کشور افغانستان نیازمند استفاده از ظرفیت های منطقه خواهد بود و اتصال این کشور به آب های گرم جنوب از مسیر این منطقه برقرار خواهد شد و از طرفی نیز شرایط نامساعد معیشتی مردم سیستان مزید بر علت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80235
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

نشست با دبیر شورایعالی مناطق آزاد؛ پیگیر تسریع در اجرایی شدن منطقه آزاد سیستان

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با  دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور داشتم و در خصوص منطقه آزاد بحث و بررسی شد تا اقدامات اساسی در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این نشست صراحتا اعلام کردم بهره برداری هرچه سریع تر منطقه آزاد سیستان دارای اهمیت است زیرا کشور افغانستان نیازمند استفاده از ظرفیت های منطقه خواهد بود و اتصال این کشور به آب های گرم جنوب از مسیر این منطقه برقرار خواهد شد و از طرفی نیز شرایط نامساعد معیشتی مردم سیستان مزید بر علت است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت ۷ منطقه آزاد جدید مصوب شد و منطقه آزاد سیستان یکی از مناطق بسیار مهمی است که برای توسعه تجارت با همسایگان شرقی برنامه ریزی شده است و توقع مردم سیستان تسریع در اجرایی شدن آن است.

سرگزی اظهار کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته مقرر گردید در هفته پیش رو قرار داد مشاوره مجری طرح منطقه آزاد سیستان به امضا برسد و در منطقه مستقر گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi